Merkactivatie – aktiemarketing

Merkactivatie – aktiemarketing

De beleving van uw merk of boodschap vergroten, dat kan heel goed met acteurs en ludiek entertainment. Passend bij uw actie bedenken wij een concept met de juiste beleving die tot de gewenste acties aan zet.

Tip: denk even goed na wat u wilt bereiken met deze actie, welk woord of beeld u wilt versterken en/of welke informatie moet blijven hangen.

Prijs per acteur, vanaf € 640,-

 

Merkactivatie – Brandactivation

Brandactivation kun je op vele manier inzetten. De vraag is dan ook ‘Wat wilt u ermee bereiken?’, en zoals wel vaker als we iets organiseren gebeurd het regelmatig dat mensen afwijken van hun doel naarmate de organisatie vormt. Er komen allerlei ideeën op tafel. Iets spreekt aan, maar kan niet op iedere locatie. Vervolgens wordt van dat idee een andere vorm gekozen en voor je het weet is het niet meer merkactivatie maar een stukje entertainment die niet de meerwaarde heeft gehad waar u vooraf naar op zoek was.

Om die reden is het heel goed om samen te werken met professionele acteurs en entertainers die weten waar u mee bezig bent en kunnen meedenken in meerwaarde. Maar soms is het budget daar niet naar, dan blijft nog steeds goede professionele begeleiding een must voor een goed resultaat.

De communicatie- en marketingafdeling weet heel goed welke ‘branding’ wordt nagestreefd, maar moeten ook maar net geïnspireerd raken door de juiste aanbieder om tot een vorm te komen. Wij denken daarom altijd graag vrijblijvend met u mee om de juiste vorm te vinden. 

Interactieve merkactivatie – The brandactivation experience

Het mogen duidelijk zijn dat u ons benaderd voor de interactieve merkactivatie. Of het nu door middel van storytelling is, beursactivatie, workshops, demonstraties of belevingsvergrotende activiteiten, ze doen meer. Onze acteurs en entertainers gaan niet alleen de interactie alleen, ze zorgen ervoor dat men ook echt de beleving mee krijgen. Iets wat juist alleen een professionele acteur, presentator of entertainer kan. Een visualisatie: Een foto maken met een lachende banaan is grappig. Het verhaal vertellen waarom die grappige banaan er is, bijvoorbeeld iets met  duurzaamheid of microkredieten, maakt het mede vertellen van dit verhaal een stuk interessanter en zorg je ervoor dat niet alleen dit foto moment een stuk specialer is geworden. Mensen vinden het ook nog een stuk interessanter om het door te vertellen aan anderen. Kortom: gigantische meerwaarde voor u.